Sala de Doctorands/es B0

Normativa d'ocupació i permanència de la Sala de Doctorands de l'Escola de Camins (Edifici B0, 2a Planta)

INFOGRAFIA DEL PROCEDIMENT

1. L'estudiantat dels diferents programes de doctorat de l'Escola de Camins, pertanyents a l'àmbit de l'Enginyeria Civil, podrà utilitzar els espais de l'edifici B0 sempre i quan:
    • Ho hagi autoritzat prèviament el Sotsdirector/a d'Estudis de Doctorat de l'Escola de Camins, davant la petició del Coordinador/a del programa de doctorat de l'estudiant interessat.
    • L'estudiant estigui matriculat en un dels programes de doctorat de l'Escola.
    • Al moment de la petició, hi hagi un espai disponible.
  2. La permanència en aquesta sala serà d'un màxim de quatre anys comptabilitzats des de la data de la primera matrícula al programa de doctorat pertinent.
  3. El Coordinador/a del programa de doctorat haurà de notificar per escrit al Sotsdirector/a d'Estudis de Doctorat l'alliberament de l'espai amb una antelació mínima de 15 dies. La reiteració en la manca d'aquesta informació pot suposar la pèrdua del dret a l'accés de l'estudiant a la sala del B0.
  4. Està expressament prohibit cedir l'espai que ocupa un/a doctorand/a que marxa a un/a altre/a estudiant si no ha estat autoritzat pel Sotsdirector/a d'Estudis de Doctorat de l'Escola.
  5. Un cop finalitzada la seva estada al B0, el doctorand/a haurà de retornar la clau del seu buc a la unitat de recursos i serveis de la UTGAC, que procedirà a:
    • donar de baixa del seu carnet UPC els accessos a l'edifici B0 (principal i 2a planta), i
    • donar de baixa l'accés a la taquilla de la 2a planta del B0 que fa servir l'estudiant durant la seva estada.
Per a qualsevol aclariment al respecte, us podeu adreçar a la Unitat de Recursos i Serveis de la UTGAC.